دکتر مهرداد شاکری

فلوشیپ پزشکی خواب

دکتر مهرداد شاکری

فلوشیپ پزشکی خواب

دکتر مهرداد شاکری فارغ التحصیل پزشکی در سال ١٣٧٨ از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان.دارای بورد تخصصی طب کار سال ١٣٨٥ از دانشگاه علوم پزشکی تهران.فلوشیپ آسم تحریکی از دانشگاه ابردین بریتانیا سال ٢٠٠٥ . فلوشیپ پزشکی خواب از دانشگاه علوم پزشکی تهران.
آدرس:مازندران ساری میدان امام مجتمع برلیان طبقه همکف واحد ١٠
01133360064
09058119664
mehrdadshakeri9@gmail.com

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

با انواع بی خوابی آشنا شوید ❗️

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ق.ظ

وقتی از بی خوابی صحبت می کنیم، اغلب به یاد تاخیر در شروع خواب می افتیم. اینکه به رختخواب می رویم اما هرچه سعی می کنیم خوابمان نمی برد و افکار مزاحم مانع شروع خوابمان می شود. اما بی خوابی انواع دیگری هم دارد.

➖انواع دیگر بی خوابی :

 1⃣ اختلال در تداوم خواب: در این نوع بی خوابی، بیمار مکررا"  از خواب بیدار می شود و بسیاری از افراد، در به خواب رفتن مجدد هم با مشکل مواجه می شوند. 

2⃣ زود بیدار شدن از خواب: به عنوان مثال فردی که بطور معمول ساعت 6  صبح از خواب بیدار می شود، مدتی است که بجای ساعت 6 ، ساعت 3 صبح از خواب بیدار می شود و این در حالی است که احساس می کند، نیاز خوابش تامین نشده و هرچه سعی می کند

 نمی تواند بیشتر بخوابد. 

3⃣ در نوع دیگر بی خوابی فرد 8 ساعت خواب معمول خود را دارد ولیکن وقتی بیدار می شود احساس سرحالی و شادابی نمی کند.

 📣افراد مختلف می توانند به یکی از انواع بی خوابی دچار شوند و یا در یک زمان، به چند نوع از انواع بی خوابی مبتلا باشند. مثلاً هم در شروع خواب مشکل داشته باشند و هم مکرراً از خواب بیدار شوند. مسلمآ درمان این بیماران سخت تر خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۱
مهرداد شاکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی